2009. február 7., szombat

Végre hazaértem.....

.....nem szeretem ami kötelező.

Végre megérkeztem otthonunkba. Ez a sok hivatalos és nem hivatalos kötelező mászkálás, kezd egy kicsit nyugtalanítani. Ezt látván a feleségem, rögtön egy rakás kecerével a kezében, rám ripakodik, most pedig vér cukor és vér nyomás mérés következik, mert nem tetszik a kinézeted. Rögtön mondtam, hogy én ezt már legalább negyven éve tudom, de remélem ma még kapok vacsorát. Vérnyomás: 122 64 62. jó! Aztán valami golyóstoll szerűség következett, azt gondoltam valamit alá kell írnom. Azon megnyomott valami gombot és akkor az ujjam hegyébe vágódott egy szamuráj kard, a vérem folyni kezdett én átugrottam két széket meg egy sámlit. Utánam jött, azt gondoltam elsősegélyben fog részesíteni. A véremet akarta! Fogta a még vérző ujjam és odanyomta valami piros villogó fényhez (azt hittem irányjelző) aztán számokat láttam 18. Gondoltam mondta, és mivel van tapasztalata, írt egy papírra minden- féle kajákat, mikor mennyit, időbeosztás, hányszor ehetek. Elolvastam, megállapítottam, hogy a "Mond Te vagy a Kristóf" című manus napi egyszeri kajája, hízó kúrának számított az "If" nevű vár étkezdéjében. Állítólag kötelező betartanom. Az egész dogot csak azért írtam le, mivel ilyen kalandba még nem volt részem.

Nincsenek megjegyzések: