2009. február 9., hétfő

Ez csak egy kis esemény.....

.....de csak velem történik ilyen?

Jó reggelt kedves olvasóim, ( nem sokára dél, mondja a feleségem), de hát én csak most keltem fel, nekem most van reggel. Este sokáig maradtam fenn, mivel valami gonosz szellem igencsak megtréfált. Képzeljétek, hogy az összes jegyzetem, piszkozatok és kész meglévő irományaimnak lába kélt. Egész éjjel kerestem, de semmi eredmény.
Na, mondom magamnak most jön a kereső, mert módos ember lévén nekem az is van. És mit mondott a kereső? "nincs találat" ő ilyen fájlokról nem is hallott. Most akkor én nagyon bánatos vagyok, és bánatában mit csinál az ember? Mennék a bárszekrény felé, de állandóan figyel a családom és "Papa! Az árt neked!" felkiáltással ráfordítják a kulcsot a bárszekrény ajtajára. Szerintem még éjjellátó készülék is van a háznál. Onnan tudom a dolgot, hogy egyszer úgy hajnali háromkor próbálkoztam, mikor megszólalt a fiam hangja. "na, de Papa." És akkor feladtam. Kénytelen vagyok újraírni a dolgaimat és ami már nem jut az eszembe, azok helyett majd írok másikat. Ma még jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések: