2009. február 12., csütörtök

Még egy kép.....


......a bohóc története.
Azzal a kéréssel fordult hozzám valamikor az unokám, Papa fessél nekem bohócot ha bírsz.. Nálam az ilyesmi úgy működik mint a szocializmusba a terv gazdálkodás, 3 éves vagy 5 éves tervek vannak. Hogy ez melyik volt arra már nem emlékszem, de valahogyan csak elkészítettem. Nem akarom sokat cifrázni a dolgot, de eljött az igazság pillanata, amikor az illetékes első pillantását a képre vetette, gondolkodás nélkül nyomta a kritikát. Papa, ez az egész nem jó. Miért? Kérdem,( bár ne tettem volna.) A Bohócnak piros az orra, de másmilyen piros, egy cirkuszosnak sokkal több lámpája van, és jobban tud világítani, és csíkos kabátja van a bohócnak, mert kockást még soha nem is láttam, az ujját így szokta tartani de azon szokott forogni egy pöttyös labda és az hol van? Hol vannak a gyerekek, nem látom őket, meg apukájukat se, meg anyukájukat se, egyedül nem szoktak cirkuszosba menni, mert akkor ki fizeti nekik a büfét, ha valamit enni akarnak, vagy fagyizni. De azért különben jó, csak kevés, 4 unoka és csak egy kép? Mond Papa, nem vagy egy kissé fukar? Az itt látható kép 25x25 olaj vászon. Készítőjének semmi köze, a festészethez. (szoba fallal volt már dolgom több alkalommal is, és dicsekvés képen elárulom, hogy egy alkalommal tapétáztam is.  ):)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem szenzációs :)