2009. február 22., vasárnap

Jó reggelt Emberek.....


.....és szevasztok Haverek. (direkt "e")

Voltatok már úgy, hogy nem akartátok a reggelt, már mint felkelni? Na, akkor bevallom az érzetem hasonló, de mivel a főparancsnokságnak más volt az elképzelése mint nekem, kénytelen voltam kibújni a takaró alól. Most itt nyomkodom a billentyűket üres aggyal, és hassal, valami csodára várva, hogy talán valami csak az eszembe jut. Különben azt álmodtam, megyek a képen látható söröskocsi után és ahol lerakja a hordókat abban a kocsmában kivárom a friss csapolást, és legurítok egy korsóval. Ebből se lett semmi, mivel megkerestem a fotó anno -t: 1932 volt oda írva,
akkor készült a kép, de hogy meddig tart a sör szavatossága arról egy szó se. Most a teámat kezdem iszogatni mivel a vérem cukorfoka jó értéket mutat, megkaptam rá az engedélyt.

Nincsenek megjegyzések: