2009. február 18., szerda

Hó, hideg és......



.....az én nagy ötletem.

Hogy mi is volt az én nagy ötletem. Hát, a fotózás. Mondom magamnak, már pediglen szép téli fotográfiákat fogok itten én készíteni még a mai napon a havas "kosutiról". A fényképezőgépek gyártása alkalmával elkövetik azt a hibát, hogy fém alkatrészeket is alkalmaznak. Pl: exponáló gombot. A harmadik kép után, bekéredzkedtem egy vendéglátó helységbe, hogy valami meleggel leolvasszam fagyott ujjamat a nyomkodó gombról. Ezt, vagy négyszer meg is ismételtem. Szerencsémre kocsival mentem, és így nem kértem kispoharas patikás italt a lelkem felmelegitésére. Már mint belsöleg való gyógyszert. Van amikor viszek magammal kiskanalat, és azzal adagolom magamnak, mert úgy tovább tart. Állítólag úgy egészséges ha elöbb felmelegiti magát az ember, és csak azután megy ki a hidebe fotózni. Szerintem tartsátok magatokat e szabályhoz, fő az egészség.

Nincsenek megjegyzések: