2009. február 16., hétfő

Mozaik, most valami más.....

.....dobozon a tojáshéj.

Hozzáértők szerint, "tojás mozaik" a hivatalos elnevezése. Nekem azért az rejtély maradt, hogy hová lett a sok tojás rántotta? Szóval ez egy teás doboz, hogy tudjátok. Irtó okos vagyok, mert elolvastam mi van ráírva a doboz oldalára. Nagyon tecc-nekem és az ábra is a doboz tetején, ez szerintem szép dekoratív, és hasznos is. Az ábrázolt tárgyak kontúrjai nagyon hatásos módon töltik be szerepüket, és a színek jól harmonizálnak az ábrázolt tárgyakkal. Nekem csak az a gondom, hogy a rumosüvegnek nem találom a helyét. Hát, akkor majd teával iszom a teát, úgy is itt a válság. "Cicó" ismét remekelt szerintem, Ő egy kedves ismerős aki hasonló szép dolgokat szokott alkotni, de képes, ép és egy darabban lévő csempéket apróra törni, és képet rakosgatni az alaktalan részekből. Nem véletlenül csinálja, direkt készakarva.

Nincsenek megjegyzések: