2009. március 12., csütörtök

Szegény Törpe Bácsi !


..... egy kedves régi ismerős.

Az első lépen jól látható eredeti állapotában a kedves kis emberke, az alábbiakban pedig a jelenlegi szomorú állapot Te aztán kinek árthattál, talán kilopták a kezedből a lámpást, talán még bántottak is, mert a földön fekve látlak igen szomorú állapotban, sajnos ez is feltételezhető a mai viszonyokat ismerve. Ha jól emlékszem soha nem ártottál senkinek, mindig megnéztelek sétáim alkalmával amikor feléd jártam, és kedvesnek találtam a fizimiskádat. De az is lehet, hogy tévedek? Bár úgy lenne, és csak felújítási munkákat folytat a gazdád a parkban, és amikor újra zöldülnek a bokrok és fák, te frissen és jókedvű tekintettel szemléled a megszokott környezetet, és vigyázod a tájat. Talán az is lehet, hogy a gazdád már nem bír annyi munkát és fáj a lába, mert az is vele öregedett akárcsak az enyém. Nagyon sajnálnám, ha eltűnnél Kedves Törpe bácsi, szerintem még a „nem szeretem a kerti törpét” típusú emberek is hiányolni fogják a társaságodat, és keresni fognak.
Lehet, hogy már a legközelebbi sétám alkalmával, egy arra járó teszi fel a kérdést;
„Jó napot kívánok. Mondja kedves uram, nem tudja hová lett a Kerti Törpe Bácsi?”
Nem Uram, nem tudom. Én is Őt keresem, nekem is hiányzik.
Remélem, tévedek, és velünk maradsz sokak örömére.


Nincsenek megjegyzések: