2009. március 27., péntek

Írtam valamit.....

.....?
Én a nagy okos, ma elmentem valami hivatalos ügyet intézni, és magammal vittem a kisebb fotómasinámat, hogy majd kattintgatom néha. Így született némely itt látható képe. A kezem az fázott, a szél nem kímélte csontjaimat, csak délután kezdett melegíteni egy kicsit a nap, és derített jobb hangulatra. Sok jó téma akadt, de mivel otthon maradt a nagyobb gépem, nagyon hiányzott a teleobjektív, mert gyönyörű nagy hajók úsztak a Dunán, és nem tudtam közelebbre varázsolni a nagy vas teknőket. Ezt mind a kishitűségemnek köszönhetem, "ma úgy sem lesz jobb idő" jelszóval vágtam neki a napnak. Tévedtem, most mit mondjak? Azért így sem lett olyan rossz a termés, már ami a képeket illeti.

Ezt a pár mondatot csak úgy írom, hogy van e értelme arra eddig nem gondoltam. Lényeg az, hogy szorgalmas vagyok és néha ennél jobb ötletem is szokott lenni.

Nincsenek megjegyzések: