2009. március 2., hétfő

Még egy pár szót a Tesómról....




.... az előzmények és a kép.

Tegnap látogatni mentem a Tesómat, gondolván beszélgetünk és nevetgélünk megint egy jót, a rég múlt idők csinyeinek közös emlékein. Előző látogatásom alkalmával említette, hogy megrendelte a borotválást és hajvágást a bejáró fodrásztól, és sima borosta nélküli arcal, a már loboncos haját is rendben fogom viszontlátni. A fodrász reggel tisztességgel elvégezte a dolgát, azt nem sejthette, hogy számomra már semmi jelentősége nem lesz a dolognak.
A betegágyára tekintve csak fehérséget láttam, és egy emberi alakot formázó fehér lepedőt, melyben 77-év nyugodott. Elment a Tesóm, és magával vitte a válaszokat, melyek kérdései, még el sem hangzottak a számból.

2 megjegyzés:

Zsolt írta...

Fogadd őszinte részvétemet és hagy kívanjak Neked még sok boldog évet jó egészségben. Mintha magamat láttam volna Tibi mociján, nekem is olyan volt, kép megy.

Zehet írta...

Nagyon sajnálom papa. Sajnos én nem ismertem, kb. kétszer láttam életemben. Bocsánat, hogy mostanában elhanyagoltam a blogod, de el voltam tiltva, és amikor végre megengedtem elfelejtettem. Őszintén nagyon sajnálom Tibit.