2009. május 15., péntek

Pesterzsébeti uszoda 1






…szép, jó nézni.

Abba a szerencsés helyzetbe csöppentem, hogy az unokámat kísérve láthattam a kész, vízzel töltött medencéket. Ők kipróbálták a medencét, és gyakorolták a megnyitó ünnepségre készített szinkronúszó bemutatójukat. Ha már ott vagyok, legalább megfigyelem miket is, kell majd produkálnom, ha majd én is beugrom a medencébe. Közben meggondoltam magam, lemondva az ugrásról, inkább lefotóztam a bemászó-kimászó létrát, hogy ne feledjem, hol is találom majd. De nektek is jó tudni, a 70 felettieknek ajánlatos a medencébe való bemászás. Az is öröm lesz majd, ha még a tizenötödik méter után kapok levegőt. Az unokám megígérte nem hagy magamra, dob majd egy kötelet és elhúz a medence túlsó végéig. Azután már nyugodtan mesélhetem a barátaimnak, mekkorát úsztam, és milyen sokáig bírtam szusszal. Készítek egy albumot is, amiben az építkezés részletei is láthatóak lesznek.

Nincsenek megjegyzések: