2009. május 1., péntek

Kiállítás a Csiliben...


...."peva" a hivatalos, "Cicó" a barátoknak. (de lehet, hogy tévedek?)

Tudom, hogy egy kissé elkéstem ezzel a hirdetménnyel, de hát, öregember lassan ír. A másodig probléma pedig az, hogy melyik betűt hol és merre is találom, ha sokáig nem lelem, az a gondolatom támad, hogy olyan betű nincs is. Szóval van gondom. A lényegén, hogy én megnézegettem, amik láthatóak voltak, sőt egy fotót is készítettem, ami itt látható. A Feleségem szerint sokkal jobb lett volna a kép, ha előbb kiszedem a tükröt aztán a fotózás, mert így nem csak én rontom a kép hangulatát, de az is látható, hogy azt a kocsmai pultot ahová én járok könyökölni, azt nem igen takarítják. Na, de akkor mit tegyek, kérdem én? ..ha nem használom könyököm, akkor oda a kiegyensúlyozottságom. Kerüljétek el azén hibámat, előbb a kiállítást nézzétek, és csak azután álljatok a pult mellé.

Nincsenek megjegyzések: