2009. május 23., szombat

Pesterzsébeti uszoda 4…




..... megnyitása.

A folytatása a megnyitó műsorának, vízilabdázó ifjak mérkőzése a nagymedencében. Közben gondoltam egyet és átsétáltam a kismedence közelébe, megnézni az apró nép nagy-nagy vízbe csobbanását, mely a "csobbanás" vezényszó elhangzása után történt. Abban a pillanatban beugrottak a vízbe, és egyben óriási hangzavart keltve, önfeledten nevetve, kiabálva, ugrálva és sikongatva, élvezték a nagy élményt. Igazán örömteli látvány volt, csak hát a füleim, ekkora hangzavart károsodás nélkül nem viselnének már el hosszabb ideig. Nem is leszek mostanában úszómester, eldöntöttem. Irigyeltem is őket, az úszás még csak menne, de az ugrálás és a hangzavar keltésében lemaradnék a velük szembeni versenyzés esetében. A sétálgattam, nézelődtem és megpillantottam egy táblát, melyen az alábbi számokat olvasgattam.

Nincsenek megjegyzések: