2009. január 19., hétfő

XBox .....

.....küzdöttünk.

Múmia, haverok meg ez az De jó volt!!! Ááááá!:D Tegnap átjött a Honti Dani meg a Lugosi. Főleg XBoxoztunk, de voltunk kinn jópár órát Amerikai focizni is. Nagyon jó volt. Sokat játszottunk az UT3-mal is. De jó volt:D Sajnos csak két kontroller jutott 3 emberre, de azért megvoltunk. Volt még HALOzás is, meg mirror's edge, ez-az meg a MADDEN 09. Na írnék róla pár szót. Ez a játék annak való aki szeretei, érti, és foglalkozik az amerikai focival.Én értem, biztos jó hogy a sok emberke ott ugrál, néha rettenetes animációval elveszik egymástól a labdát, a Gergő üvöltözik, hogy hurrá, interception... De engem nem hat meg különösebben. Szóval akinek tetszik nézze meg, játszon vele, de nekem nem jött be az biztos.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem a hódeszka tetszik az már biztos, és még jobban tetszene ha tudnám, hogy hogyan kell vele közlekedni?