2009. január 15., csütörtök

Dávid unoka.



most kezdem:

Semmi különös... Nagyjából semmi nem történt velem ebben a pár napban. Kiséé unalmas az életem. Nincsenek benne sem másik világba vezető ruhásszekrények vagy nem jött át az intergalaktikus haverom egy sétára... De szerintem másnak se. Egy könyvbe olvastam (H.G. Wells : A Bűvös Bolt) hogy az utolsó izgalmas foglalkozás a tolvajkodás, vagy betörőmunka... Erre mi történik a pacákkal, aki kipróbálja? Csalhatatlan érzékkel kiválaszt egy olyan házat, amibe betörők és gyilkosok laknak (és persze ez egy barokk kastély) és természetesen jól el is kapja a hazatérő házigazda. Ezután a csávóval mindenfajta szörnyűségek történnek de már nem is emlékszem, hogy mi lett a vége. Szóval a lényeg, hogy nem sok izgalmas dolog van az életben. De itt van egy kis felsorolás, mit tartok én izgalmasnak:
Matek dolgozat előtti készülés
-Angol dolgozat előtti készülés...
-őőőőő

-Jó csajjal MSNezés...(ki tudja mi lesz belőle...)

-rossz csajjal MSNezés (ebből is bármi lehet... :S)
-és: izgalmas könyv olvasása.
Mint láttuk ki is merítettem a lehetőségeket. Az erotikát és a szexet nem véletlenül hagytam ki: még nem volt benne részem és nem tudom hogy izgalmas-e. De azért sejtem:D
Nem tudja valaki mi a Házi Ninja című manga angol neve???


Ja,és az alsó képen a kisebbik öcsém, éppen akrobatika órát vesz a velencei tó jegén.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tecccet ez a kis írás.

james 36 írta...

De jó, nekem nem kell dogát írnom.
Pedig valamikor nagyon szerettem, csak óvakodtam megmutatni az ellenőrzőt Édesapámnak.

james 36 írta...

A kép nagyon TuTi!

Zehet írta...

Kösz! :D legközelebb szólsz, és megírom a bemutatkozót saját magam, ok?:))))

james 36 írta...

Írd és lecseréljük.
Ezt már írtam Neked.