2009. január 8., csütörtök

Párizs.....


.....nem reklám, graffiti!

Párizs Európa kultúrális fővárosa!
Párizs a fény városa!
Párizs az ABSZINT városa!
Párizs temérdek művésznek adott otthont, közülük sokan választották témaként a zöld démont, (én azt gondoltam, hogy az egy jó nő) egyesekről pedig úgy hírlett, az alkotói tevékenységüket is abszintos kábulatban végezték, mert inspirálóan hatott rájuk. Kevés olyan ital van, mely köré annyi mítosz és legenda szövődik, mint a híres-hírhedt abszint. A folyadék: az abszint, egy smaragdzöld színű ital, általában rendkívül magas 50%-nál több az alkoholtartalma. Ürmöből, ánizsból és édesköményből készül, kesernyés izű, ezért higítva és cukor hozzáadásával fogyasztják. A franciák pálinkája az abszint, ha eleget iszol, jön a mondás."Párizst látni és meghalni." Előtte ismerkedés Lipót -al. ( a mező ) Miután leírtam sokan vitatták, hogy hol született ez a mondás, de akik eléggé sokat piáltak e nemes nedűből és feldobták a bakancsot, rájöttek, hogy Párizs.
Miután újraolvastam, hogy miket is írtam, valószínű én is abszintot ittam.

3 megjegyzés:

Zehet írta...

Ez az Abszint megközelitheti a pángalaktikus gégepukkasztó hatását, amit Douglas Adams úgy jellemzett. hogy olyan mint egy rablótámadás: sokba kerül és fáj a fejnek. De van egy másik leirás is miszerint az ital hatása olyan, mint amikor egy citrommal amihez egy aranyrúd van rögzitve, szétverik az ember fejét. Hmm. Ez az ital (sokak szerint sajnos) csak a képzelet és a vad fantázia szüleménye, de ezek ellenére leirhatom a receptjét ha kéri valaki. Egyébként meg látom hogy szaporodnak a kommentek, és nem csak én meg a papi olvassa az oldlat.:) Így tovább!!!!

james 36 írta...

Nekem éppen elég az abszint receptjét tudnom, mert már attól is kótyagos vagyok ha elolvasom.
ZetiPapa

Névtelen írta...

Végre egy jó téma, de én tudom miért oly kevés a hozzászóló?
Éppen isznak? Én is az Internet kocsmából írok.