2010. március 25., csütörtök

Csili Kiállítás 1.



Csili Kiállítási termében jártam, és szorgalmasan fotografáltam. Elsőre csak úgy, mert szeretek fotózni, aztán felfigyeltem a gyér látogatottságra és úgy gondoltam talán ha közzéteszem a fotókat, akkor esetleg az érdeklődést is felkeltem az eljövendő kiállítások megtekintésére. Természetes nem mindenki rendelkezik elegendő szabadidővel, vagy esetleg úgy gondolja őt nem is érdeklik a hasonló dolgok. Vannak kiknek nem az érdeklődés hiánya a probléma, talán az évek száma vagy az idő koptatta szervezetük nem engedi számukra, hogy gyakori látogatói legyenek a kiállító termeknek. Rájuk gondoltam, azokra akiknek nincs lehetőségük eljönni, és azok számára is akik csak egyszerűen kényelemből nem szánják rá magukat. Így most lesz egy album, és szabadon választott melyik kiállítás, mely képére kattint és hányszor. Talán még az alkotók is hasznát veszik a képeknek, ha netán elfelejtettek volna megörökíteni a kiállított anyagot. Mert kérem láthatók itt szép alkotásokról készített fotók, és amint időm engedi akkor jönnek még a kreatívok is, a különböző szakkörök: a mozaikosok (állandóan csempét törnek és azt rakosgatják), a textilesek, az ikon festők, és üveg tárgyak varázslói és még olyanok is, akik imádnak tűbe cérnát fűzni. Elnézést azoktól, akik kimaradtak a felsorolásból, de nem ismerem az összes lehetőséget.
A többi kép itt látható!


Nincsenek megjegyzések: