2010. május 31., hétfő

Virág meg vonat.




Egy kicsit javult az idő valamelyik elmúlt napon, én meg azt gondoltam, itt az ideje lefotózni egy vonatot, amúgy is sétálnom kell már csak mozgás kedvéért is. Hát lementem az állomás környékére és türelmesen várakoztam, hogy valami különleges vonat jöjjön a lencsém elé. Egy idő után elhagytam a különlegest a kívánságomból, és kiegyeztem egy sima vonattal, de ahogy múlt az idő úgy csökkent az igényem és már a lóvasút is jó lett volna. Ekkor unaloműzőnek elkezdtem a gazos részeket szemlélni, és ni csak, mit láttam? Virágot, nem is egyet, na gyorsan kézbe kaptam masinámat, és piros, sárga, kék amint a képeken is látható virágokat örökítettem meg. Közben zakatolást hallottam a sínek felől, és a vonatom is megérkezett, aminek a képét bizonyíték ként be is mutatok, hogy valóban jártam arra.

2 megjegyzés:

Zettvel írta...

Szia james!

Szépek ezek a csodás és igénytelen mezei virágok, a pipacsot különösen kedvelem, és jók a képek.

bejegy.:Zoltan-kiskiskosutis

james 36 írta...

Üdv. és köszi. Különben a bozótos részen tűnt fel a pipacs csodás színe, engem meg elkapott a fotózási láz.