2010. június 5., szombat

Véglegesítési igazolás


Nekem egy kicsit furcsa, hogy abban az időben csak sok év elmúltával véglegesítettek valakit a munkahelyén. Még hogy 3 hónap, vagy ehhez hasonló. Aaa.. nem. Évekig kellett várakozni a beiktatásra egy olyan helyen, ami nyugdíjas állást biztosított az arra érdemesnek. Amennyiben jól számoltam, hét év után elismerték, hogy állandó jelleggel munkaviszonyban áll. Hát, én egy ilyen igazolást keresgéltem elő a kincses ládám alsó tájékáról. Van nekem ilyen ládám, dobozom, zacskóm, staneclim ( régen a fűszeres boltokban használták ezt a kifejezést) megrakva mindenféle kacattal, de esetenként ilyesmi is található benne. Hogy ezek hol vannak, azt nem árulom el, mert még valaki elmondja a feleségemnek Ő pedig rögtön rendet rakatna velem, és utána én már ebben az életben, nem nem találnák meg semmit a RENDBEN.

Ez a bejegyzés szintén Bolya József történetéhez tartozik:


Nincsenek megjegyzések: