2009. október 24., szombat

Otoberfest 2



…. még mindig sör.

A fiaim nem vittek magukkal, hát álmodtam róla.
Elképzeltem magam amint 2-3 krigli (ott 1, 5 literes a szokásos) sör után szemben állva az útba igazító alakkal, felemelem a jobb kezem és elindulok utána, nem jobbra, hanem a jobb kezem után. 50 lépés után visszanézek, hogy ellenőrizzem jó felé megyek ? Miután hátranézve azt látom, hogy az a fránya alak fordítva ül a bilin, direkte át akar engem verni, és most a bal kezem után kellene mennem. Csak napokkal később jöttem volna rá mi is volt a hiba, amit elkövettem. Azért szerencsém volt, valahogyan megtaláltam egy másik elsősegély helyet, és nem történt tragédia. Ezt álmodtam, de mi is lenne a valóság, rejtély számomra. Lehet, csak egy 0-át látnék, de akár duplán kettőt pl: 00 – 00, és azt már a 3. krigli után nem tudnám megfejteni, hogy mit jelent. Akkor valóban bajba lennék.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az irányt azt látom, de hibádzik a dolog mivel nincs ki írva, milyen messze van a műintézet, és nem szeretnék hiába futni. Ha nem érek időben oda, akkor minek fussak?
Dodó