2009. október 13., kedd

A malac füle....


..... az egy nagyon hasznos dolog.
Nézegetve a képet döbbenek rá a nagy igazságra, hogy a malacnak milyen nagy szerencséje van, mondhatnánk malaca, van a malacnak. Figyeljétek a fülét és annak árnyékát, miképpen védi a szemét az erős napsütéstől. Gondold csak el, nem kell neki „baseball”- sapka, bár merre is forduljon, kéznél van a füle a nap ellen. Ki tudná megmondani, hogy én már mennyi sapkát vettem, mennyit költöttem a védekezésre a több mint 73. évemet elhaladva? Valaki azt mondta a múlthéten, hogy igen jól nézek ki, akár kér hónapot is, letagadhatnák a koromból. Az igazság, hogy nem sokra mennék vele, mondtam az illetőnek. Visszatérve a sapkákhoz, azt is kalkulálni kell, hogy éppen mikor, mi volt a divat, és a divatos dolgok, újdonságok minden esetben sokba kerülnek. Most már legalább azt is tudom, miért nem lettem én módos ember, sapkákra költöttem a pénzem a malac pedig egy mázlista, neki nem kerül semmibe, csak a szeme szomorú. Talán sejti a jövőt?

Nincsenek megjegyzések: