2011. január 29., szombat

Wolfgang Sand a Gaál Imre Galériában

Wolfgang Sand alkotása
Wolfgang Sand alkotás
Wolfgang Sand alkotás
A Magyar Kultúra Napja a Gaál Imre Galériában. Szokásomtól eltérően, csak a megnyitást követő napon sikerült a látogatásom megvalósítani, és ennek bizonyos előnyeit is élveztem, a kényelmes és nyugodt fotózást csendes körülmények között. Érdekes, izgalmas szobrokra leltem Wolfgang Sand alkotásait nézegetve. Különös világ tárult elém, igazán eredeti ötletek bronzból, de a kivitelezés megoldásait is, teljesen egyéni ötletek alapján készíthette a mester. Mert kérem ilyen munkára, csak egy mester képes. Érdemes volt elmenni, és az elkészített fotók, ha nem is mesteriek, de számomra a meglétük kulturális értéket jelentenek. Wolfgang Sand szobrászként végzett a Müncheni Képzőművészeti Főiskolán, és mint szabadúszó művész tevékenykedik.

 

3 megjegyzés:

Zettvel írta...

Szervusz James!

Nagyon szép szobrok és klassz válogatást állítottál össze. Mi is el fogunk menni megnézni ezt a gyönyörű kiállítást, egyénien különleges alkotások.

És James, a szobrokhoz hasonlóan a fotók is kiváló színvonalúak!

(bejegy: Zoltan-kiskiskosutis)

james 36 írta...

Szia Zoli!
Nehéz a szobrokat fotózni, kisméretűek és igen sötétre vannak vannak kivitelezve. A nagyméretű női alakot nem is tudtam elfogadhatóan lefotózni teljes nagyságában.

james 36 írta...

Azt elfelejtettem írni, hogy a háttér az én művem, mivel így sokkal hangsúlyosabbnak találtam a látványt a szemeim számára.