2011. január 25., kedd

Téli utca Pesterzsébeten

A kép nagyméretű, kattints rá.
Nagy mínuszok voltak odakint, azt is csak a hírekből hallottam, mivel ki se dugtam az orromat a lakásunkból.  A számítógépem billentyűit, és a monitor villogó fényét megunva, kitekintettem az ablakon. Nézegettem jobbra, nézegettem balra, és megragadtam a mindig kéznél lévő masinámat, hiszen a szemeim előtt egy fotózni való témát fedeztem fel. A kép címeként kétszáz, valami Tél-szóval kezdetű valamik jutottak az eszembe. Téli utca – házak – tetők – fák – táj” stb. Miközben ezeken spekuláltam majdnem elfeledkeztem a képről. Hát kérem, csak álldogáltam kezemben a géppel, és nem nyomtam a gombot. Észbe kapva gyorsan készítettem egy pár felvételt, mert igen csak fogyott a fény odakint. Mivel borongós idő uralta az utca látványát, a tavasz még messzi, gondoltam a kép fakó színei helyett, talán jobban kifejezi a reális hangulatot egy ilyen tónusú kép. Talán másnak is tetszik.
.

1 megjegyzés:

Zettvel írta...

Szia James!
Baromian hangulatos és jó kis kép!