2008. december 5., péntek

Azt gondoltam eső esik,

Ripoff Raskolnikov osztrák gitáros előadásában,
érdemes meghallgatni ezt a moldvai csángó nép dalt.
Nagyon jó, szép és élvezetes előadás. Óriási a manus.

"Azt gondoltam eső esik,
Pedig a szemem könnyezik.
Az én szemem sűrű felhő,
S onnat ver engem az eső.

Gyere rózsám béküljünk meg,
Mi egymásnak engedjünk meg.
Mindig voltak kik így jártak,
Mind megengedtek egymásnak.
Nyújtsad kezed, bár egy felet,
Bár még egy szót szóljak veled.
Nyújtsad kezed keresztesen,
Búcsúzzunk el örökösen!


Úgy fáj az én gyönge szívem,
Nem tom tied fáj-e vagy nem.
Fáj es annak mit tudsz tenni,

Mikor ennek így kell lenni.
S ha a tied úgy tud fájni,
Sohasem tudunk megválni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

james, ez szenzációs. Köszönöm szépen!

Dumás Sanyi

james 36 írta...

Köszi a megjegyzést.
Sok feladatot vállaltam, és közben ezt a blog-ot is elindítottam, ezért most nem sok időm jut másra.