2012. április 16., hétfő

MEGHÍVÓ




6 megjegyzés:

Zettvel írta...

Szia james, ezt nagyon klasszul ideszerkesztetted, ragyogóan sikerült és megyünk rá természetesen!

Névtelen írta...

Szia 36!
Azé a Bandibá képei nem semmik.
Mindig rak valami rongyot a csajokra,
de én azokat meztelenebbeknek látom, mint amikor semmit nem vettek magukra.
Dodó

james 36 írta...

Szia Zoli!
Köszönöm a megjegyzésed.
Megyek én is, ha minden igaz, mert egy két fotó jó lennem az előadásról és a közönségről. Biztos sokan lesznek, a reklám nem rossz szerintem se. Kicsit hatásvadász képet választottam, de a jó bornak is kell a dizájn.

james 36 írta...

Szia Dodó!
Nagy igazságot mondtál.
Mond,
tán valami művészeti szakíró vagy?

Zettvel írta...

Dodó egyértelműen művészeti szakíró...az én amatőr blogomba már régen írt...

tojpli írta...

Szia "james"!
Az írás remek a képek tetszenek. Egyébként a Bandibá a húgom rajztanára volt a Lázárba. Szerették a diákok az bizonyos.