2012. március 26., hétfő

Sirályok 3




E képeket eddig lustaságból nem készítettem el, de most kedvet kaptam a madarak nézegetésére. Remélem mások is szívesen rákattintanak majd, és megnézik az irigylendő madarakat. Ők tudnak repülni. Álmomban néha én is szoktam, de miután egyszer leestem az ágyról, amint nagy sebességgel egy hirtelen fordulatot tettem a levegőben. Azóta nem utánoztam a sirályokat, megelégszem egy léggömb sebességével. Lehet, hogy már minden sirály elköltözött a halban bővelkedő vizek mellé, mert megunták a kenyérdarabokat, másra vágytak, gondolom a még nem dobozolt, tengervízben úszkáló szardíniára. Mostanában nem igen láttok már sirályokat, de ősszel visszajönnek. Különben, én is szeretem a szardíniát, csak fémdobozba zárva. 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz 36-os!
Jók a képek tetszenek. Az álombeli repülésed nem volt szerencsés, gondolom mákor inkább felébreszted magad.
He he...
Dodó

tojpli írta...

Szia "james"!
Nagyon jók lettek, megérte a fáradságot. Nekem a második a nyerő. Gratula.

james 36 írta...

Szia Laja!
Köszönöm a gratulációt!
Nekem az első nagyban,
animáció nélkül, de azzal sem rossz.
Jó volt fotózni, de jó lett volna egy segítség, aki dobálja a kenyeret.

Zettvel írta...

Szia james!
Azt nem tudom, hogy ezek a madarak hogy a csudiba tudnak ilyen jól repülni...Se tervező, se kivitelező, semmi "pálityika", senki nem képviseli őket, üzemanyag is alig kell hozzá...és repülnek mint állat...
Jó képek james, nekem is a 2 első tetszik a legjobban, tán a legelső az első...Gratulálok hozzá!