2012. február 10., péntek

Sirályok 2.




A Duna-parton készített felvételeimet böngészve, válogattam a sirályok sorozat felvételeit, melyet megszakított egy egészen más témába illő tündéri kép. Egy felvétel beállításához egy lépést hátra kellett volna lépnem, az ilyen esetekben a mások és a saját biztonságom érdekébe a hátam mögé nézek (remélem a jövőben is). Félig hátrafordulva a pillantásom megakadt egy fotóra való aranyos látványon. Engedélyt kértem a fotózásra, amit meg is kaptam a bájos, gyermekére büszke anyukától. A csöppség békésen szunyókált a Duna parton „sétája” közben, nem zavarta a kissé csípős levegő, és az imitt-amott szálldogáló, szellők kavarta hópelyhek. Lemaradt ugyan a repkedő, ácsorgó sirályok látványáról, de a képek megmaradnak, és szerencsés esetben anyukája, vagy az apu megtalálja. Lehet az egy ismerős is. Én bízom benne.
A fotó, a Boráros tér Duna-parti részénél készült. 
.

4 megjegyzés:

tojpli írta...

Szia "james"!
Lehet hogy az egyik madár épp a gyerkőcöt nézi míg a másik kettőnek csak az evés jár az eszébe. Azért kémlelik a vizet? Jó lett ez a kép.

james 36 írta...

Szia "tojpli"!
Amelyik a part felé néz, az az őrszem, a másik kettőt jól mondod, a kaját figyelik a vízszínén.
Köszönöm a megjegyzésed.

Zettvel írta...

Szia james!
Ezek a sirályok zabálnivalóan aranyosak és szépek!
A kisgyerek is!
A képeid meg mindig remekek!

james 36 írta...

Szia Zoli!
Imádom az unokáim,a gyerekeket,
a madarak, és az ilyen megjegyzéseket. :))
Köszönöm az írásodat.