2011. szeptember 19., hétfő

Reformkori Nap a "Kosutiban"


 


Brigi
Egy csinos hölgy, szép ruhájban.



Nemakarom,hogyabácsilefotózzon tipus, 
de sikerült rábeszélnem.


A KARNAGY
Ott az anyukám.
Jó kedvem van.



A programokról, eseményekről bizonyára többen is írnak, vagy már meg is tették, ezért én nem fűznék megjegyzést hozzájuk. Csak sétáltam beszélgettem és fotóztam, főképpen a sétáló embereket, talán egy kicsivel közelebbről, mint ahogyan a hétköznapi fotografálásnál szokásos. Remélem, akadnak érdeklődő, nézegető látogatói a képeknek. Amint a többi képpel is elkészülök rögtön közzéteszem.
Amennyiben a képen szereplő személyek részéről, bárminemű kifogás merülne fel a képekkel kapcsolatban, kérem, jelezzék. (eltávolítom a képet) 
Katt: Pesterzsébet, fotók, városképek itt található a témához tartozó többi kép.
.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jók a fotók, csak sohasem látjuk a fotóst!
Janek Pavlovics

james 36 írta...

Szia Janek
Pedig láttam, hogy engem is fotóznak.
Remélem kapok belőle, esetleg olyantól is, akiről nincs tudomásom.

Névtelen írta...

Csocsi 36-os!
Mostan dicséretet érdemelsz, mert sok a néznivaló, de több írás is kéne mellé. A kis klambókról irtó jók a képek.
Dodó

Zettvel írta...

Szervusz James!
1. A szöveg tényleg nem túl sok, de a képek csodásan kiválóak.
2. Janek Pavlovicsnak üzenem, hogy a Pesterzsébeti Érdekes blogban az Épületsétáról feltett cikkben egy beltéri kinagyított gyengus képen látszik az itteni blogtulaj, a "james 36"!
2. Tényleg James, a Hazám topicban ezt írtad:
""...Az első képen látható;
"Laci/Zápolya" és az igazi "kiskiskosutis".""
...a képen ott vagyok valóban, de miért igazi, létezik talán más ilyen nicknevű is?

james 36 írta...

„Szia Zoli!"
"Trebitsch vagyok, az igazi Trebitsch"
Ma ez a világirodalomban valaha is leírt bemutatkozások egyik leghíresebbike.
A szerzőjének a neve közismert.
Művelt népek, és az úri társaság körében az alapműveltséghez tartozik ez a bemutatkozási forma, mert mi van akkor, ha az a "Trebitsch" nem az igazi?
Szóval ezért vagy te az igazi „kiskiskosutis” lehet, hogy létezik egy „ál” is, kitudhatja?

Zettvel írta...

Szia james, nem ugrott be a dolog, valóban a híres író is így írta könyvében egykor:
"...Akkor hát tudja meg, hogy én is az igazi Trebitsch vagyok..."
Oké, jó pap is holtig tanul; világos és köszönöm!

Névtelen írta...

De megjátsszátok a NAGY műveltet.
Hogy oda ne rohanjak.
Dodó.