2011. augusztus 24., szerda

Pesterzsébet, Kis-Duna partján 2.



Nem akartam hinni a szememnek.
Ezek a fránya kacsák összevissza úszkáltak, nem olyan fegyelmezettek mint a libák, akik ismerik a libasort. Szólongattam őket, drága kacsák egy kicsivel közelebb úszkáljatok egymáshoz, mert együtt szeretnélek benneteket lefotózni. Talán egy fél órát is könyörögtem, ami után végre létrejött az együtt állás. Belenézek a kukucskálóba, mert igen erős volt a napsütés, és már nyomtam is a gombot. Mit tesz ekkor az egyik „állat”, mi mást mondhatnék egy olyan neveletlen kacsára, aki a fenék mutatja nekem a döntő pillanatban.  Azért tartottam meg a fotót, mert nem hittetek volna nekem, ha csak a történetet írom le. A kép bizonyítékul szolgál a szégyentelen fenékmutogatásra. :))

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy te mekkora butyuta vagy.
Ezek ilyenkor a kaját keresik, azé bukik le.
Dodó

Zettvel írta...

Szia James!
Nem csinált a kacsácska semmi rosszat...egyszerűen véleményt nyilvánított a mai világról...
James, jók a felvételek, klassz képek!

james 36 írta...

Szia Zoli!
A Dodó gyorsabb volt mint Te.
Köszönnöm a megjegyzésed, és szerintem a megállapításod a kacsa véleményéről telitalálat.

james 36 írta...

Szia Dodó!
Köszi, hogy szóltál, nekem talán az életben nem jutott volna az eszembe, hogy a kacsák enni is szoktak.

tojpli írta...

Szia "james"! Megállapítom hogy "Dodó" az egyik leghűségesebb és leggyorsabb olvasód. A kacsákat meg irigylem hogy békésen fürdőznek ebben a rekkenő melegben. Biztos te is fürödtél volna míg vártál a megfelelő pillanatra. A képek jók lettek ergo megérte a várakozást.

james 36 írta...

Szevasz „tojpli”!
Kösz, hogy ilyen szorgalmasan irogatsz.
Ami a Dodót illeti, néha eléggé nagy marhaságokat mond,
de alapjában véve rendes a pasas.