2010. augusztus 16., hétfő

San-Francisco graffiti



Számomra azért érdekesek ezek a képek, mert a graffitik nem terjednek túl a felújítás alatt álló épületet körülkerítő palánkok területén, és nincsenek összefirkálva maguk az alkotások sem. A tehetségtelen firkászok, kik esetleg csak a nevük kezdőbetűit tanulták meg az iskolai órákon, (azt a hármat) még azok sem firkálják össze, hogy bizonyítsák írástudásukat (azt a hármat), és elismerik, hogy vannak ügyesebbek náluk. Ez a mód, talán segítene kis hazánkban is a nagy vélemény különbségek, és egymástól való távolságuk csökkentésére.
Ezen kívül nincs több hozzáfűznivalóm, mivel a graffitik az átlagosnál nem jobbak, se nem rosszabbak. A képet a fiam készítette az én kérésemre, mert mielőtt elutazott megígértettem vele, ha esetleg graffitit lát arról készítsen fotót. Az ígéretét megtartotta, de ennél többet nem találtam az ezres nagyságrendű felvételek között. Kénytelen voltam e szerény ajándékot is megköszönni, ne higgye, hogy telhetetlen vagyok.

Nincsenek megjegyzések: