2010. augusztus 20., péntek

Gyerekek is voltak....





az augusztus 19. én rendezett ünnepi műsoron. Én, 17 órától kísértem figyelemmel, és arra a megállapításra jutottam, hogy ez színpatikusabb volt a számomra, mint az előző évi. Ezek okát nem részletezném, csupán annyit fűznék hozzá, hogy örömmel tapasztaltam az ünnepi műsorban résztvevő erzsébeti szereplők magasabb részarányát. (remélem, nem tévedtem?) A Pesterzsébeti Városi Fúvószenekart Jakab Gedeon vezetésével. A Pesterzsébeti Közgazdasági Középiskola és Szakiskola Majorett csoportjának kedves, csinos hölgytagjai, valamint a „Gyöngyvirág” Néptánc csoport minden leány, és fiú tagjának elismerésem, és köszönetem az előadott élvezetes, a közönség számára örömet okozó műsorszámokért. Természetesen a csoportok vezetői, és segítői valamint a rendezvény szervezői, munkatársai szintén elismerést érdemelnek. A leírtak igazságtartalmát a tapsok, és az elhangzott hangos tetszésnyilvánítások igazolják. Kedvemre fotóztam, és a képeket, ha nem is egyszerre, de megjelentetem a blog lapjain, és albumba is megtalálhatóak lesznek. Most, egy-két ifjú erzsébeti gyerek résztvevő fotóját szeretném bemutatni. A fotózáshoz minden anyuka beleegyezését kértem, és meg is kaptam, ha azonban utólag valami kifogás merülne fel időközben valamelyik képpel kapcsolatban, kérem, jelezzék.
Itt található a többi kép

Nincsenek megjegyzések: