2010. január 6., szerda

Képek a tartalékból....



.... és milyen jó, hogy vannak.
Kérem, ez egy lónak nevezett négylábú valami amihez én nem értek, az unokám (leány) mint lóbarát és aki imád lovagolni, megcsutakolta és még a sörényét is megfésülte. Ezek után megsimogatta a paripát és kivezette a lószobából, amit különben istállónak hívnak, de az nekem olyan közönségesen hangzik (ott mindig található, lócitrom), ezért inkább választottam egy finomabb kifejezést. Akkor most a következő feladat megnyergelni a paripát, mondta az unoka nekem, és a lónak. És a ló? Hát, annak más volt a véleménye, a négylábú inkább futott egy kört, majd hanyatt vágta magát és meghempergett a porban, közben boldogan nyerített és szemmel láthatóan igen élvezte a dolgot. Nem titkolva felháborodásomat, eléggé hangosan meg is jegyeztem, hogy milyen neveletlen ez a ló, most tették tisztába, és egyből összekoszolja magát. De Papa, ez egy ló, és ebben semmi természet ellenes nincs, ettől még nem neveletlen.
Talán bölcsebb lett volna egy szót se szólnom?

2 megjegyzés:

Jackdaw írta...

Ne szabd meg egy lónak, hogy mit tegyen, vagy ne tegyen!:D

Névtelen írta...

Ha én leszek az istálló mester, akkor fürdés után nincs hempergés az biztos. Rend lesz ott az tuti.
Dodo