2009. július 23., csütörtök

Ez is fuvaros....



......csak gyerekeket és embereket .
Ezzel a lóval, valamikor találkoztam Az egyik nagyon meleg napon ismét láttam, amint a képen is látható fák lombjai alatt pihentek. Ismerős lehettem, mert amikor elhaladtam mellette, a véletlen folytán, valamiféle hangot hallattam a nem létező bajuszom alatt, azt hihette, köszöntem. Valamiféle horkantás érkezett felőle, és csak nézett rám kérdő tekintettel. Várta a választ, hogy mi is akart ez lenni. Itt az ideje, valami normális érthető hangon megszólalnom, és köszönni neki, nem hagyhattam, hogy neveletlennek lásson. Hát, szevasz Ló! Mondtam jó hangosan, engedd meg, hogy a pofádról, [….bocs, elnézést, a valamikori rosszakarómnak volt pofája, neked arcod van.] készíthessek egy fotót. Rögtön bele is egyezett, már ebből is sejthettem volna, hogy ló nő lehet, azután, mivel semmiféle himbi-limbit nem láttam, ami különben a fiú lovak esetében lenni szokott, így bizonyítást nyert, hogy igazam van. Ha a szemébe néztek, azonnal látni fogjátok, hogy ez egy barátságos paci, nyugodtam megsimogatható. Fő feladata a párjával, hogy gyerekeket szállítson ide-oda, egy ülésekkel felszerelt stráfkocsival. Fuvaros ennek a hajtója is, csak ember fuvaros.

Nincsenek megjegyzések: