2008. november 30., vasárnap

Masiniszták 2



Megtaláltam a masiniszta folytatását. A „Masiniszták 2” címet adományozom az általam készített fotónak. A képen gyermekeink szerepelnek az 1970. évben, mint mozdonyiskolások. Akkor már én osztottam a bölcs tanácsokat a fiúknak és engedélyeztem a masiniszta iskolát, (mint Édesapám nekem) melynek első óráját örökítettem meg e fotóval. Megkérdezték, hová áll a mozdony amikor esik az eső, és mit csinál hóesésben, és merre van a mozdony garázsa, hol alszik el esténként.? Miután megadtam a választ, hogy nincs esernyője a mozdonynak a kéménye miatt, mert ha kinyitnák, nem tudna füstölögni. Esőben, havazáskor is menni kell a mozdonynak, aludni nem igen szokott mivel az emberek állandóan utazgatnak, ráadásul mindig sietnek. Ezután, tanácskozást tartottak majd közölték velem, hogy gondolkoznak még, talán a kamionos dolog jobb lenne, mert annak van garázsa. Kis idő múltán érdeklődésük más irányba fordult és teljesen megfeledkeztek a masinákról hiába meséltem, hogy a Papa mennyire szerette őket. Megnőttek és megszerették a masinákat, csak azok mind digitális masinák vagy micsodák, nem is tudnak dohogni, sisteregni csak műhangon.  :( …. :)))
. Előzmények: A masiniszta

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fura így látni az öregedő apukákat, amikor még pelenkába végezték kis és nagy dolgaikat.

james 36 írta...

Ezen aztán jót vigyorogtam.
Papa