2012. augusztus 17., péntek

Biztos Úr.



Sikerült rábeszélnem a hölgyet a modellkedésre, nagylelkű volt, gázsi nélküli is vállalta, gondolom sok Jüan lehet a kártyáján, ha idejár turistáskodni. Elsőre kicsit nehezen értette mi is a szándékom annak ellenére, hogy igyekeztem jól hallhatóan, egyszerű szavakkal elmondani azt. Már kezdtem nyugtalan lenni a posztján álló „Biztos Úr” miatt, de szerencsémre nem igazoltatott annak ürügyén, hogy molesztálom az illető hölgyet. Ezek után mutogatni kezdtem, és lássatok csodát, rögtön megértett a hölgy, amit sűrű bólintgatások közepette egy mosollyal nyugtázott, én pedig kattintottam. 
.

1 megjegyzés:

Zettvel írta...

Szia james!
Ahogy nézem ezt a képet...nagyon jó lehetett régen...annakidején ilyen kellemes enyhe nyári napon sétálni az utcán, vagy sarkon állni valahol.
Könnyű-nyári öltözék...
Most is jó a kép amit csináltál és a cikk is jó!