2012. július 18., szerda

Pesterzsébeti "Terminátor".






Gondoltam készítek egy, - miből áll a pesterzsébeti „Terminátor” - annak részleteit bemutató fotósorozatot. Igen érdekesnek, ötletesnek találtam a megvalósított megoldásokat, a felhasznált alkatrészek kapcsolódásait és a sok gondosan kifundált apró részletet, oly annyira, hogy szerintem egy laikus azt képzelhetné, ha az igazi „Terminátor” a Schwarzenegger féle kölcsönadná a tartalék energia kapszuláját, talán el is indulna. Nem tudom ki készítette, - egyedül, vagy többed magával, annyi biztos, hogy ötletekben nem volt hiány. Sokszor körbejártam és élvezettel találgattam, melyik darab honnan származhat. Amennyiben akad olyan olvasó, aki ismeri e tárgy létrejöttének körülményeit, az ötlettől a megvalósulásig, kérem, írjon egy-két sort, vagy többet megjegyzésként. Bizonyára másokat is érdekelné a történet, szívesen olvasnának róla, jómagamat szintén beleértve.
Műszaki képzettséggel, érdeklődéssel rendelkező apukák és gyermekeik, bizonyára már keresztbe-kasul lefotografálták az alkotást, én csak abban reménykedem, hogy az én fotóimon találnak olyan részleteket, amiről megfeledkeztek.
Jó böngészést az alkatrészek sokaságában.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeva james!
Ez mókás egy dolog.
Nekem tetszik
Dodó

james 36 írta...

Szia Dodó!
Örömömre szolgál,
hogy ismét egyezik a véleményünk.

Zettvel írta...

Szia james!
Baromi meló egyrészt, másrészt pedig elképesztően sok elgondolás, leleményesség és munka van benne.
Rengeteg különböző hidraulika, különböző fogaskerekek, ventilátor egység, különböző gépészeti elemek, mutatós mérőműszer, elektronikus nyomtatott áramköri panelek és sok különféle rugó került beépítésre.
Ez az alkotás zseniálisan!

james 36 írta...

Szia Zoli!
Engem is a rengeteg kisebb-nagyobb ötlet, azzal járó rengeteg munka varázsolt el. Minden elismerésem az alkotó(k)nak, mivel életemből egy-két évet arra fordítottam, hogy megismerjem a fémmel való foglalatosság rejtelmeit.
Köszönöm a soraidat,