2009. szeptember 28., hétfő

Hosszú graffiti…..





.... sajnos nem mértem le.

Mondhatom nyugodtan azért maradt el a graffiti hosszának a méregetése, mert elfelejtkeztem róla annyira elbambultam az alkotáson. Már arra is gondoltam, hogy még idegenforgalmi látványosságnak is elkelne, ha nem lenne annyi szemét a körülötte. Természetesen e kupachoz a vonatok utasai is igencsak hozzájárulnak, had nőjön a rakás jelszóval, minden repül ki az ablakon. Eddig szerencsém volt, hogy nem nőt még pukli a fejem búbján. Szóval igyekeztem a fotózással és minden felvételt duplán készítettem, az ilyen eseteknél ez a szokásom. Hátha a másik jobb lesz a feldolgozásnál. Azért arra megkérném az alkotókat, hogy mondjanak valamit a képről, mivel az érzéseim szerint, valami figyelemfelkeltő dologról van szó, de én nem nagyon tudtam kiokoskodni, miről szól a történet. Ilyen sok munkát csak úgy senki nem végez, ha nem akar semmit mondani. Ha akadna valaki, egy felvilágosító személy, akkor akár egy megjegyzés, akár egy emilt szívesen olvasnák. Egészbe nem akartam összegyúrni a képet, mert akkor olyan aprók lettek volna a részletek, hogy élvezhetetlenné vált volna a látvány. Látható, hogy a kép vége lemaradt a hosszú képről éppen ez okból kifolyólag. A fejeket azért nagyítottam külön is, mert a karakterek jobban megfigyelhetők, és jobban érvényesülnek a figurák jellegzetességei. Csak nem Ti vagytok?
Gratulálok, nekem nagyon tetszik a dolog, és most már örökké keringeni fog a kibertérben, bizonyára sokan megnézik, és letöltik, gyarapítva gyűjteményüket.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

itt az alkotó weblapja
http://fatheat.hu/
vannak még más csemegék is

Üdv
Laci

james 36 írta...

Köszi, megnéztem és tetszett.
Papa