2009. augusztus 27., csütörtök

Kis és nagy vonatok….






..... meg a hozzávalók.

Néha szoktam vasúti fotókat is készíteni, gondoltam elmegyek a vasút modell kiállításra és kipróbálom, hogy mi a nagy, és kis vonatok fotózása közötti különbség. Hát nem sok, ez is fárasztó meg az is fárasztó. Itt kevesebbet kell sétálni, de többet hajolni, guggolni és hasonló, akrobatáknak való testtartások bemutatása a látogató közönségnek. A gyerekek mosolyognak, miért sóhajt a bácsi, amikor lehajol? És miért nyög, amikor fel tápászkodik? Erre mit is válaszoljak? Hát azért, mert szórakoztatni kell, az Anyukákat és Apukákat is. Néha egy-egy jól sikerült kiegyenesedésemnél, néha meg is tapsolnak. Ez az Apó, így kell ezt csinálni! Ezek és a hasonló szavak erőt adnak a következő akadály leküzdéséhez. Lehetséges, hogy akad görbe fotó, az azt jelenti, nem volt tökéletes a póz, amit alkalmaztam.
A képek itt találhatóak, és később a többi is, amikor elkészülnek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az a rajzolt mozdony biztos, hogy nem működik. A vízen nem marad meg a szén aztán oda rakták. Én kipróbáltam egy vödör vízzel, de le süllyedt a szén a vödör aljára. Ha nem hiszed, az a te bajod.
Dodo