2009. június 28., vasárnap

Térzene Pesterzsébeten 2......




.......az élő zene varázsa a szökőkútnál.

Itt generációk találkoztak, élvezték a zenét, a táncot, a gyerekek zsivaját, önfeledt nevetésük hangját. Örömmel készítettem egy felvételt a padon üldögélő három hölgyről, kiknek arcán szerény, visszafogott mosolyt véltem felfedezni, a táncos lányok mozgása és a zene hangjainak hatására. Talán emlékeiket idézve, gondolatban Ők is roptak egy táncot. Generációs ellentétek? Néha hallok ilyesmit, de itt nyomát se láttam. Elhatároztam, hogy a következő előadáson megint ott leszek, mint közönség, és ha jó a produkció megtapsolom, és bizonyára mosoly kerekedik majd ajkaim köré.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg jó volt a zene meg a csajok is. Nekem a Jozsi szokott énekelni a negyedik feles után, már kezdtem unni. Jó jött a változatosság.
Dodo.