2011. április 6., szerda

Kunadacs, jártál már ott?

Onnan jöttem, és elfáradtam mire ide értem, hogy lefotózzam. 
Orchideák.
Ez két ló.
Ez egy ló.
Állítólag ezekből a kis kockákból, ki nő majd valami.
Szánt a traktor, a volánnál Kocsis Peti.
Mi a feleségemmel jártunk arra, és sok mindent láttunk. Földet szántó traktort, fóliában locsoló embert, meg mezei egeret, lovat, kecskét, tyúkot, és krumplit ültető gyereket. Tehenet? Azt nem láttunk egyet sem. Már kezdem azt hinni városi ember létemre, hogy igazuk van az olyan embereknek, kik kétkedve azt mondják, a doboz, amire a „Tej” szót írták, és a polcra rakták, az igaz nem lehet, mert ha tehenet nem fejtek, miből készítik a tejet, túrót, joghurtot és egyebet. Mivel nem vagyok egy tej szakértő, itt be is fejezem. Nézem a földet szántó traktort, és a karámban mászkáló lovakat. Hálás témák, jó képek lesznek, és előszedtem a fotografáló masinámat, és nyomkodtam a gombot amerre csak jártam, még orchideákat is fotóztam kedvemre. Amikor a nagy fólia sátrat megláttam, úgy megbámultam, hogy még a számat is eltátottam. A képek bírálatát rátok bízom kedves nézegetők. Talán kibírják a kritikát.
Jó volt ott lenni, a barátok kedvesek voltak, a gyerekeik és az unokáik aranyosak, és a barátok barátai barátságosak. A táj szép, a munkájuk sok, és mi örülünk, mert tiszteletünket tehettük kedves régi barátainknál, és ott lehettünk.
Köszönjük a vendéglátást.

Itt látható a többi kép
.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A lópofa az jó kép.
Dodó