2009. március 17., kedd

"peva" mozaik…..


….tetszetős, és kreatív.

Csak semmi irigység, mert ilyen dobozom nekem se nincsen egy darab se. Igaz én konyakkal iszom a teát, és a dobozban nincs helye az üvegnek ezért nem is bánom hiányát. (ezzel vigasztalom magam) A lényeg, hogy "peva" munkái a kedvenceim közé tartoznak, és büszkén dicsekszem azzal, hogy nekem is vannak Tőle származó tárgyaim. Bár csak fotók formájában léteznek számomra, de a dicsekvésnek nem tudok ellent állni. Aki pedig azt gondolja, hogy valódi is van, azt meghagyom hitében, és nem fogom megcáfolni a valótlant.
Felhívom igen tisztelt olvasóim figyelmét, hogy április 24. től május 6. val bezárólag Puskás Éva mozaikkészítő kiállítása látható lesz a CSILI 2009. évi Tavaszi kiállításainak sorozatában és annak részeként. Tudomásom szerint az alkotó mindenkit szeretettel vár. Én is tiszteletem teszem. Ha beenged?
Ha esetleg valakit bővebben érdekel a téma
;

http://rakom.freeblog.hu/

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem is gondoltam hogy a tojás héj ilyen hasznos dolog. Rántotta készítés után mindig kidobtam., de most aztán másképpen lesz.
Dodo az alkotó.

Névtelen írta...

Elnézést a dicséretről megfeledkeztem.
Dodo bocsánatért esedez.

Névtelen írta...

Köszönöm:)

varhalmi írta...

Szeretettel várjuk a Csilibe. Nagyon tetszik az oldala, különösen a pesterzsébeti archívok.Szívesen bemutatnánk a fotóit vagy mesélhetne a Helytörténeti Klubban egyszer.
varhalmi@csili.hu