tag:blogger.com,1999:blog-1357603361449879704.post8118808027534622788..comments2024-01-10T15:01:39.223+01:00Comments on FalArt Blog: BKV egyenlő BESzKÁR...james 36http://www.blogger.com/profile/06738493329331078724noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1357603361449879704.post-82407415007723160272012-08-25T22:26:05.102+02:002012-08-25T22:26:05.102+02:00tetszik,érdekes.időnként idősektől hallom hogy ily...tetszik,érdekes.időnként idősektől hallom hogy ilyen állapotok még a BSZKRT idején sem voltak.(Budapest Székesfővárosi Közlekedési Részvénytársaság,pesti szlengben beszkárt,csak pontosság kedvéért)akkoriban elsőrendű szempont volt az utas elszállítása,öreg kollégáimtól még 10 éve is azt hallottam hogy első a forgalom.Ma már nem a forgalom az első,hanem a biztonság.De ezt is úgy kell érteni mint akkor:ha a forgalom érdeke megkívánta a 10 km/órás sebesség helyett ha 50-el ment át a vezető akkor kiváló kocsivezető volt,ha lassított akkor már rápirítottak hogy szabotálja a forgalmat.De ha kisiklott,felborult,senki nem állt mellé.A Vajda Péter utcai esetre talán még emléxik mindenki.<br />http://www.hampage.hu/trams/vajda.html<br />Ezt csak annak érzékeltetésére írom le,hogy akkor sem volt fenékig tejfel,csak az utasok kevesebbet vettek észre belőle,csak azt ha már baj volt.Ami az ellenőröket illeti,a biztonsági őrök főnökei,cégtulajai minden bizonnyal jól járnak,de biztonsági őrök minimálbéren vannak,és gyanítom náluk is (mint a VT transmann-nál)durván megy a kettős könyvelés.Azért vannak sokan egy járműre,mert most az a koncepciója a bkv-nak hogy egy megálló alatt mindenkit leellenőrizzenek,ne tudjon a bliccelő kibújni az ellenőrzés alól azzal hogy elmegy a másik ajtóhoz,és a következő megállónál leszáll.Kalauz ezt nem tudná megoldani,csak ha egy ajtós felszállás lenne.És az ugye eléggé lelassítaná a forgalmat.Vagy minden kocsin(többkocsis szerelvény minden kocsiján!!)lenne annyi kalauz ahány ajtó.Ez megoldaná a bliccelést,munkahelyek is lennének,de ki fizetné ki a kocsinként,minimum plusz 3 embert?tujasofőrnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1357603361449879704.post-74391008971705327402012-08-22T19:27:25.059+02:002012-08-22T19:27:25.059+02:00Azt mondom néked,
jogosan háborogsz.
DodóAzt mondom néked, <br />jogosan háborogsz.<br />DodóAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1357603361449879704.post-8270386391407662782012-08-22T15:40:14.641+02:002012-08-22T15:40:14.641+02:00Szia "james"!
Tisztelettel megjegyezném ...Szia "james"!<br />Tisztelettel megjegyezném hogy hátrább vagyunk mint valaha. Ha hiszed ha nem mostanában NAGYON SOKSZOR látom az ellenőröket hatosával nyolcasával a megállókban. Ennyi pénze van a BKV-nak?? Igaz csak 3-4 az ellenőr a másik 3-4 az őrség ami egy kalappal ér. Ennyi pénzért talán még kalauzokat is alkalmazhatnának. Annyi pénz befolyna mint most a béreket leszámolva. Sőt lehet hogy több. Arról nem is beszélve hogy sok-sok ember munkához jutna ami nem volna közutálat tárgya mint a csordába verődött ellenőrök. Ideges lettem majd élőszóban folytatom egyszer.tojplihttps://www.blogger.com/profile/13131444913125330761noreply@blogger.com